miercuri, 8 aprilie 2009

Cand prostia doare

Ma uit la antena3 sa vad ce se mai intampla prin Chisinau.Si e invitat lideru studentilor basarabeni din Romania.Spune ceva de mitingu ce a avut loc marti seara in Bucuresti.Nu stiu ce il intreaba prezentatoare,iar el raspunde ceva de genu " Ne dezicem de ce au prezentat cei de la noua Dreapta.Noi nu i-am invitat..."
Acum ar urma o injuratura,dar ma abtin.Prosti ma,prosti tare.Nu au fost invitati.Vorba cuiva,sunteti niste labagii.Nu individual,ci asa ca grup.Noua dreapta asta cand incerca sa va apere drepturile,cand protestau fata de situatia din Basarabia si vi se cerea alaturarea voi spuneati "nu,ca ne este frica.Suntem studenti,nu vrem probleme".Si o faceau , o mana de oameni descreierati.Si erau luati in ras.Si uite pentru ce,sa vina un nesimtit sa zica ca nu au fost invitati.Sunt curios daca ar reusi sa se descurce singuri,la cat de fricosi sunt
Eu l-as impusca pe asta,ca tot a sarit unu din studio de acolo cand a auzit de noua dreapta "pai da,astia-s fascisti".
In galati,ieri,ne-am adunat in Gradina Publica pentru a prostesta.Dar lumea nu schita nimic.Bun,nu e problema.Nu era autorizat.Au venit 2 politisti ametiti,cred ca erau si de la circulatie,jumatate din ei au disparut.Din cauza la 2 amarati in uniforma s-au imprastiat ca potarnichele.
Azi,la universitate(in Galati) s-a tinut un miting,autorizat,sustinut de catre asociatia studentilor basarabeni Galati.Noi,"fascistii",ne-am trezit dimineata sa vopsim niste steaguri.Cateva steaguri cu crucea si ciocanul taiate,un baner mai mare cu un citat din istorie "Ostasi,va ordon,treceti Prutul" si unul mai mic "Basarabia,lacrima mea".Ajungem la miting si vrem sa-l afisam pe cel al lui Antonescu,cu ostasii..Vine unu la noi,ca nu e voie,ca el organizeaza si fara citate care instiga la violenta.Normal,nici nu l-am bagat in seama dupa ce i-am cerut explicatii.Ca de ce sa nu-l afisam,iar el raspunde "asta e scris de romani".aaaaa..cred ca stateam alaturi de rusi.Auzi la el,ca asta cica e "scris de Romani".Si atunci pentru ce striga "Acelasi sange,aceeasi tara..romani am fost cu totii odinioara" ??
Mi-e rusine cu ei.Lasi.Ma mir cum cei din Chisinau au acest curaj.Bravo lor.Ca daca ar fi fost cei din Romania acolo,ar fi cerut indurare si ar fi strigat "Voronin,te iubim" numai pentru a nu se lega de ei.
Noroc de liderul lor din Galati.am schimbat cateva vorbe cu el.Baiat destept,cu capul pe umeri fara prostii dinastea.Asta am dedus din simpla discutie,acum sper sa nu ma fi inselat in privinta lui.
Vreau sa raspund eu celor ce intreaba "dar pot,au voie?".Adica daca u voie sa aresteze oamenii din spitale,sa inchida granitele etc etc.Da,au voie.De ce?ca-s comunisti.Ar trebui sa iasa Iliescu la tv sa explice de ce pot.Ca si Iliescu care a facut,acum Voronin face multe lucruri care te fac sa te intrebi "dar are voie?".El le face,Iliescu le-a facut.Si amandoi bineinteles,ca sa alunge fascistii.Iliescu zicea asta la revolutie si la mineriada cand a distrus sute de vieti,Voronin o face acum."Fascistii" acestia sunt de vina mereu,niciodata comunistii

Niciun comentariu: