vineri, 28 august 2009

Ce chestie sa fii dinamovist

Nu cred ca e o echipa mai nebuna ca asta.Un club mai dobitoc ca acesta.Doar poate Rapid-ul,de unde si Farmecul Rapidului.Mai nou,Dinamo are un farmec.Dupa meciul de aseara pot spune ca pentru mine Dinamo are un farmec.Niciodata nu m-am mai bucurat asa.Din repriza a-2-a de prelungiri am transpirat ca un caine.La penaltiuri vorbeam de unul singur,tipam la Zicu sa nu-i fie frica..si i-a fost.
Ma mir de atitudinea mea,de trairea din timpul meciului.Pentru ca reusisem sa ma detasez cat de cat emotional.O facusem pentru binele meu,dar asta nu inseamna ca renuntasem la echipa.Doar ca e obositor sa te tranteasca la pamant an de an.Ia campionatul,te ridica la inaltime.Joaca la Lazio,face un meci senzational pe Olimpico din Roma in meciul tur,se termina 1-1.Te ridica si mai mult.Vine meciu tur,te aduni cu prietenii,stai cu ei la bere.Incerci sa-ti ascunzi emotiile,te uiti la ceas..mai sunt 4 ore.Te gandesti ca mai stai maxim 2 ore la masa,apoi pleci spre stadion.Vine momentul plecarii,ajungi la stadion,intri,vezi tribunele pline.Te pregatesti,pui steagu,incepi sa canti..Bratu da gol.GOOOOOL..bagamias,intram in grupe.Te imbratisezi cu cine apuci,te gandesti ce frumos va fi.Canti,te manifesti,te imbratasezi iar.Si din toata bucuria asta,se face 3-1 pt Lazio.Ti-a spart capul.Ca asta-i farmecul lui Dinamo.Sa fii suficient de nebun,sa fii suficient de puternic psihic pentru a rezista.Sa rezisti an de an la umilinte si batjocora.Parca mi-ar parea rau sa se schimbe asta.Nu vreau sa devenim echipa numarul 1 a Romaniei.Nu vreau ca baiatul lui nea Petrica din deal sa tina cu Dinamo.Nici el,nici parintii lui.Vreau ca dintr-o suta de oameni adunati aleatoriu de pe strada,5 sa tina cu Dinamo,restul sa tina cu echipa spurcata neavand idee macar de anul infiintarii.Pentru ca a fi dinamovist e ceva aparte.Putini sunt dinamovisti de conjuctura.Este imposibil.Numai cei puternici tin cu echipa asta.Daca esti influentabil,renunti la ea dupa 1 an si treci in curtea ros albastra.
Eu recunosc.Imi place.Imi place sa sufar pentru ca bucuriile sunt mult mai puternice apoi.Nu am mai fost asa de mandru de baieti de la acel 2-4 din Ghencea.Poate ca nici atunci nu m-am bucurat asa tare.
Ramane o intrebare pe final.Cand ne va tranti iar? Sper ca nu in meciul de duminica cu Steaua.Poate ca iar la sfarsitul campionatului,cand o sa conducem tot anul si o sa pierdem in ultimele etape.Pentru ca asa cum zice cantecul
Cand printre bucurii priveam in jur toti cainii
Stiam ca va veni si ziua cand
Tu iar ma vei rani si ma vei dezamagi
Din cer ma vei tranti la pamant
Dar noi vom bate din palme
Cat de tare ne doare
Da,noi vom bate din palme
LA DINAMO ASA E...LALALALA

P.S. Daca suporterii nu intrau pe teren,Dinamo lua bataie si la Slovan.Pentru ca atitudinea jucatorilor se schimba numai cu frica.Ca de buna voie,nu..

Niciun comentariu: