marți, 22 septembrie 2009

Dupa ce am baut aseara destul de mult incat am incalcat o regula "legionarul bea,dar nu se imbata",m-am trezit dimineata cu o ameteala cum nu cred ca as avea nici daca m-as da cu un montagne ruse.Si un pic gretos de la gratar si inceputu de zi a fost perfect.Am inceput sa iau paginile de internet la vizionat si brusc m-am inseninat.Gata ameteala,gata greata.
Prima injectie de adrenalina mi-au oferit-o baietii de la Noua Dreapta.Intr-un final poate ca au contat si ofurile mele exprimate si s-a decis sa se mearga cu Tricolorul si in asa zisul "tinut secuiesc".Sa se mai lase afisele deoparte si sa se faca ceva "palpabil".Cand am zis asta anul trecut mi-am luat bobarnace,dar anul asta vad ca se pune in practica.Pe langa ce au facut mai este ceva stabilit,daca se va respecta programa.Se va vedea la momentul actual.Aceste tipuri de actiuni sunt obligatorii,macar pentru a mai avea cu cine sa vorbeasca in romana "femeia de la benzinarie".Gata cu vorba,ca nu prea-mi gasesc cuvintele,inca sunt atins de Bachus.
A SE CITI SI A SE LUA AMINTE..OBLIGATORIU
http://blog.nouadreapta.org/2009/09/marsul-noii-drepte-in-tinutul-secuiesc
AICI POZE
http://blog.nouadreapta.org/2009/09/marsul-de-la-gheorgheni-galerie-de-poze

Al doilea shot mi l-au dat baietii de la Corvinul Hunedoara.Ce nostalgie m-a luat.

Niciun comentariu: