sâmbătă, 12 septembrie 2009

Vara se numara cocalarii

E stiut faptul ca vara e anotimpul preferat al cocalarilor.Sub adapostul caldurii isi etaleaza garderoba specifica lor,muzica specifica lor.De fapt tot ce e a lor e specific.Doar modelul cocalarilor e acela cu parul vopsit,un tatuaj,eventual un piercing,ochelari de soare ce se intind dintr-o extremitate la alta a fetei,tenesi luciosi si 3 sferturi de blug rupti.Cald fiind isi pot purta ochelarii,pantalonii,tenesii,li se pot vedea tatuajul.
Acum cu trecerea verii ma gandesc ca poate nu vor mai fi asa de tare observati.Nu-si schimba ei moravul,dar macar blana.De asta si cred cu tarie ca haina il diferentieaza pe om.Nu te face haina mai puternic si mai frumos,doar Superman are aceasta onoare.Dar te face mai placut macar la vedere.Toti suntem la fel de prosti ca doar suntem aceeasi natie,dar detaliile fac diferenta.Ca in orice.Si aici nu m-am referit la inteligenta.
Intrand in anotimpul ploilor si a vantului garantez ca aceea "muzica" a lor se va auzi mai putin.Va fi ascultata la fel de mult,dar nu-si va mai lasa geamul jos la masina,nu va mai deschide fereastra de la Q-fort ca sa auda lumea de afara si nu vor mai sta seara la garaj sau in fata blocului ascultand la casetofon.
Sa fiu sincer eu de cateva saptamani nu i-am mai simtit.Pentru ca pot zice ca m-am izolat.Frecventez cam aceleasi locuri,aceleasi persoane.Am eu lumea mea,o lume secreta cum ar zice unul.Si e buna a naibii.Mai facem si noi scandal ca asa cum am zis,toti suntem prosti ca suntem oameni,dar nu deranjam pe nimeni.Doar poate pe cativa tigani,dar ei sunt cantitate neglijabila pentru noi.Ascultam si noi muzica,dar nu deranjam pe nimeni.In fine...
Inca un motiv pentru care iubesc mai mult toamna decat vara.Si am descoperit asta abia acum.C-asa-i in tenis...

Un comentariu:

Cindyutza spunea...

C-asa-i in tenis:))
Apropo,hai Rafaaaaa!!!:P