vineri, 23 mai 2008

Regasire !!

Week-end-u acesta s-ar parea ca va avea loc iar GayFest . Va fi bucurie mare pe strazile Bucurestiului . Iar cu aceasta ocazia vreau sa fac un anunt catre camarazii mei , pardon,fostii camarazi . Vreau sa fac un apel la calm . Din simplu motiv ca , AM DEVENIT UNUL DINTRE EI , e ieieiei .
Mi-am dat seama ca voi avea o viata mai usoara, ca lumea ma va incuraja , ma vor privi cu admiratie si ma vor proteja . Voi avea in spate puternica asociatie Accept , aparatoare de homosexuali . Acolo mi-am gasit multi posibil parteneri , printre care chiar sefu Florin Buhuceanu.

E un baiat simpatic . Mereu mi-au placut ochelaristii , inca de cand eram mic . Cand toti radeau de ei la scoala , eu ma bateam cu cei ce radeau . Si nu stiam de ce , baietii ma faceau gay , eu nu plangeam . Doamne,ce frumos esti Buhuceanule ,un adevarat barbat . Admir foarte mult la el feminitatea din ochi si faptu ca e o fire firava , uitati ce frumos tine mainutele . Si ce DESTEPT este . A avut idee extraordinara sa faca un sondaj pe site www.accept-romania.ro ,care zice asa "Sunteti de acord cu relatiile dintre cei cu acelasi sex?" . Am vrut sa zic ca da,dar din greseala am dat "nu" . Si mi-au spus "Trebuie sa ai activat cookies" si astfel votul nu mi-a fost acceptat . Apoi cand am dat "da" ,nu am intampinat nici o problema . GENIALA IDEE
Am zis sa renunt la ideile mele ortodoxe si morale si am devenit gay . Am tot stat zilele astea si am invatat ca un spart (nu in cur) pentru examene,sesiune si licenta . Si de ce sa ma strofoc eu atat ,cand pot sa ma distrez in piele goala pe strazi ? Uitati aici ce distractie








Sper sa imi pot intalni si eu cu aceasta ocazia zana . Sau eu sunt zana ? Nu stiu inca pentru ca sunt la inceputuri . Insa voi fi ajutat sa aflu si asta , bineinteles,de accept . Multumesc accept !!
Vreau sa fiu ca ei
Wooooooooooooowwwww , ce de muschi . Si oare ce se ascunde sub acele slipuri ? Hmmmm..iammi . Vreau sa-i simt , sa-i musc..arrr..Upppssss,ma scuzati , m-am lasat dus de val.Dar sa revenim ...
Fiecare avem drepturile sa ne alegem destinu . Eu cum nu am nimic cu cei hetero ,cu aia care se cred morali , asa sa nu aiba nici ei cu cei homo . Ce , e o diferenta intre limba unui barbat cu cea a unei femei ? Si ce , unele femei nu fac treaba cu poponetu ,noi n-avem dreptu ? Libertate pentru poponet . In orice lucru exista tandrete , daca e facut cu sufletul . Uitati aici ce pasiune intre doi colegi de ai mei , din SUA
Ce par cret are Eduardo ;;) . Arriba cojones . Ca el este de origini hispanice . Of,ce dor imi este de el si de accentu lui senzual.
In afara de sefu meu de la accept , mentionat mai sus, nu prea sunt homosexuali sexi in Romania :( . Iar eu ,fara modestie,arat bestial . Ma simt o doamna si nu pot accepta orice barbat in viata mea .
Stoooop..s-ar parea ca am descoperit daca sunt zana sau nu . Si DA , SUNT ZANA .Este unul la care visez ,dar mi-e cam frica sa-i arata asta. Si mai mult , nici nu stiu cum sa dau de el .Va rog sa ma ajutati , daca il stiti vreo unu ,sa-mi ziceti . I se zice Romeo Fantasticu si este acesta

Gata , ma pregatesc pentru festival si vreau sa le urez celor de la NOUA DREAPTA sa nu ma mai caute . LASATI-MA IN PACE , OAMENI FARA SUFLET . Mi-am gasit menirea...SUNT GAY

4 comentarii:

Anonim spunea...

bine ai venit in comunitatea noastra, dar pentru a incheia cu bine acesata "regasire" a sinelui mai trebuieste sa treci peste un test. te asteptam la noi la sediu pentru a primi "botezul"
cu dragoste frateasca
F Buhuceanu

Anonim spunea...

gaynarule .....

kacioFCD spunea...

multumesc pentru mesaj Florinele

Anonim spunea...

Vezi ca Florin Popoceanu e chel acum ... probabil de la atata lapte de cuc i se lipeau firele de par si`a zis sa scape de`o grija...
Traiasca sefu` tau ! ... in poze :))
Numai Bine Camarade ! TLC !!!