joi, 29 mai 2008

Dor de duca !!

Eu nu prea le am cu insiratu cuvintelor , voi nu prea aveti ce face de cititi idiotenile mele . Apoi sincer , sunteti tristi ma . Si cum am destul timp liber , scriu si eu pe aici . Acu am mai fost cu invatatu si mi-am sustinut gay-ii la mars si cam atat . Si ma uitam pe poze ,iar..si(fmm de "si") m-a cuprins un dor de duca .
Va e dor de stadion ma ? Ca mie a dracului , imi este . Va e dor sa pierdeti timpu pe tren,autocar , microbuz ? Si de asta imi e dor ma . As putea sa schimb titlul din "dor de duca" in "mi-e dor" . Ca de ar fi sa insir aici de tot ce mi-e dor ,legat de meciuri , as umple pagini .
Vreau sa ma cert iar cu nasul pt 3 lei . Vreau sa ii vad iar pe ai mei , sa beau 1 bere cu ei . Mie mi-e dor de voi , stiu ca voua de mine nu , dar nu e bai . Sunteti niste zdremte , dar imi face placere sa beau cu zdremtele mele , sa vorbesc cu ele , sa cant , sa sar , sa flutur , sa glumesc ,sa discut , sa ma cert . Mi-e dor de ei mai mult ca oricand . De ei , de ceilalti si de ceea ce ne leaga , Dinamo . Fututi echipa mati , mama cat te urasc Dinamo . O urasc fiindca o iubesc ma . Cred c-o sa-mi fac si eu un album pe hi5 ca toti emoizii aia .."Iubita mea"..si o sa-mi pun numai poze cu Dinamo .
Am vazut unele prietene urate la niste indivizi , dar ce iubita urata am eu . E urata si urata de toata lumea ,dar iubita de mine si baiat bun cum sunt o impart si cu ai mei . Mi-e dor sa vad uratenia aia de echipa cu ce poseda ea , stadion . Vreau sa aduc lumina in stadionu ei , vreau sa aduc culoare , sa aduc zgomot si fum . Vreau sa fac lucrurile de odinioara . Numai ca..nu prea este posibil acum .
Stau si imi amintesc de diminetele cand ma trezeam la 5 , ca sa iau trenu de 7 . Si vedeam rasaritu pe tren si ma gandeam...ajung la ai mei ma . Ca deja viata mea se imparte in cateva parti : Dinamo , "ai mei" si poza din dreapta . O viata de trist , dar utila . Si pot zice ca trist si la propriu . Trist cand vad toata mizeria din juru meu ,care se afla in tara mea . Trist cand de aproape jumatate de an am iesit din "rutina" . Cred ca eu sunt unul din putinele cazuri in care un om este trist ca a iesit din rutina . Stiam ca am un scop saptamanal , lunar si trebuie sa-l ating ori de cate ori pot . Dar acum nu-l mai am . Am ajuns sa ma gandesc "Eu ce dracu fac in week-end-u care vine?" Si uneori nu stiu . Sunt ca un animal care a trait in libertate si apoi a fost adus la gradina zoologica . Eram liber si fericit . Acum sunt inchis si trist . Dar voi si vom reveni pentru ca nici insusi Dumnezeu nu poate sa ne lege , nu-i asa ? Dor de duca...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Totul e sa tii cu Dinamo!
Restul nu conteaza. MUIE steaua!