sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Bine v-am regasit!!

Hello-u interesantilor!!M-am gandit sa mai dau un semn de viata pe aici ca am fost mort o perioada.Si acum sunt de fapt si de drept mort.Am o viata moarta,intrata intr-un impas.E a naibii de monotona,dar nu se poate altfel cand bulangii de la munca m-au pus numai in tura de dupa amiaza,de la 13 la 21.Dar nu e bai,ca am rezolvat-o si pe asta..mi-am dat demisia.Asa ca de pe 10 decembrie sunt iar un om liber.Si imi caut loc de munca.Stii pe cineva care ar avea nevoie de mine,anunta-ma.Sa scriu la ce ma pricep...Pai,hai sa zicem la tocit periute de dinti,ca altceva nu-mi vine in minte.Aaaaaa..cine ma angajeaza,ii pun reclama aici :). Va fi vazuta de zeci de mii de oameni zilnic.Oh,da...
Si cum ziceam.Am o viata moarta.Vin sarbatorile,vine Ziua Nationala a Romaniei si sper sa-mi mai revin oleaca.Vin si sarbatorile Galatiului,pe care le urasc atat de mult.Pe 30 noiembrie sunt.Astfeeeeel vreau sa anunt cu inima pe mana(aha) ca iubesc alegerile parlamentare astea.Pur si simplu le iubesc anul asta.Vei afla si acum de ce...
"Datorita alegerilor parlamentare Primaria Municipiului Galati a hotarat ca .. Serbarile Galatiului '' sa fie anulate datorita suprapunerii cu ziua votarii ( 30 .11.2008 ) .Daca esti intradevar galatean si crezi in spiritul '' Sarbatorilor Galatiului '' nu iesi la vot in semn de protest si da mai departe acest mesaj tuturor galatenilor din lista ta . Astfel impreuna vom putea demonstra ca si noi galatenii de rand avem un cuvant de spus. FII PRO PENTRU SARBATORILE GALATIULUI".asta e un mass primit
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FRAIERILOOOOOOOOOOORRRRRRR.Teapa taranilor.Nu vor mai fi strazile orasului pline de tarani.Doamne da ce urasc "sarbatoarea" asta.Ocazia perfecta sa fie orasu invadat de marlani din Smardan sau Pechea(sate din Galati).De fiecare data fug din oras cu prilejul acestei sarbatori.Anul trecut am fugit in Bucuresti si cred ca a fost unu din acele momente cand Dumnezeu mi-a aratat ca ma mai si uraste.Am dat peste taranii cu bradul metalic.Si acolo strazile pline.Asta e,tot Romania la urma urmei.
Prima data in viata mea,multumesc statului pentru ca fac alegeri din`astea neimportante.Toata lumea se va duce la vot si vor lua parte la unu din momentele de sfidare in masa.Du-te la vot de vrei sa fii sfidat de stat.Se observa insa ca romanul constientizeaza din ce in ce mai mult ca votu sau este inutil.Si chiar asa si este,VOTUL TAU CHIAR NU CONTEAZA !!!!! . Aceeasi mancare de peste de fiecare data.Prevad un dezinteres mare pentru vot pe 30 noiembrie.Lumea s-a saturat.Nu mai au pe cine alege si nu pentru ca-s toti la fel cum se tot zice.Ca nici unu nu se asemana cu altul.Toti au planurile lor,visele lor,obiceiurile lor,viziunea lor.La fel sunt cei ce ii conduc si pe cei alesi.Ei sunt la fel.Intelegi matale?Daca nu,inseamna ca nu ma cunosti indeajuns de bine,nasosule.
Va intereseaza ca am inceput scoala de soferi?Si ca mai am oleaca si dau examenul?Nu stiu daca da sa nu,dar m-am tinut de cuvant.
Cine are idei ce sa mai fac cu viata mea,sa-mi zica:).Scoate-ma din impas.Joc fotbal joi seara,sambata dupa amiaza.Joi seara joc si cu bunul meu prieten George,ce te trateaza cu caldura cu Uniterm
Na ma umilule,ca te-am amintit si pe tine :)).
Si aaaaaa...astept concert Coma din 29 noiembrie din Club S.Cel putin asa am citit.Ca roackerii astia din galati nu stiu nimica...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Daaaaaa, bradu de fier, :))
Cine avea putina initiativa putea sa inceapa o noua revolta cu cata lume era acolo. Pentru un brad ma, un brad de fier. Ba ce lume cretina...

Anonim spunea...

hai mai, nu fiti rai! gusturile nu se dicuta.. voi chiar n-ati auzit de arta?!?!? sunt expozitii cu chestii din metal lipite intre ele.. arta, draga! de fapt in fiecare roman se gaseste un suflet de artist.
legat de sarbatorile galatiului.. ce-ai draga cu marlanii din pechea si smardan? ce? pe astia din oras nu-i vezi? sunt la tot pasu(ad literam). oricum... eu voi sarbatori oricum. ca si anul trecut. la un pahar de vorba cu prietenii mei.