joi, 23 octombrie 2008

Iubim fara regrete

Daca am sta fiecare in parte sa ne gandim la toate lucrurile pe care nu le intelegem,am imbatrani subit.Ar trece timpul la fel cum trece si in realitate de fapt.A naibii de repede.Dar e bine sa te gandesti la lucrurile ce sunt o parte din tine.Sa meditezi asupra lor.Insa viziunea mea din acest punct de vedere este una simpla:nu o fa prea mult ca te zapacesti.Fie totul in voia soartei si a Domnului.Daca te gandesti prea mult iti incurci gandurile.Asta in legatura cu un anume lucru,caci idiot sa fii incat sa spui in public "nu ganditi prea mult".De cat ori mi s-a intamplat si mie ca si voua sa fii intr-o dilema,s-o gandesti prea mult si apoi sa nu mai stii ce sa faci.......
Bun.Am intrat pe gsp.ro.Desi sunt niste jigodii,fara sa intru macar odata pe site la ei nu pot.Imi incep ziua trezindu-ma,mancand si arucand o privire pe gsp.Asa e in viata,lucrurile cele mai naspa le faci zilnic.Sa te trezesti dimineata,sa te uiti pe gsp,eh...Si a suta oara am vazut Dinamo pe primul loc.Si iar m-am pus pe ganduri.Ce naiba cauta Dinamo cocotata in varf.Poate ca totusi exista o lamurire.Ca sa aiba de unde pica mai mult.Sa te ridice,sa te izbeasca.Asa-ti face Dinamo.Incerc sa-mi imaginez locul ala in clasament ca ata unui bikini in fundu unei fete,femei.E placut,dar stii ca nu sta prea mult acolo.Te incita,dar atat.Numai ca lipseste cu desavarsire incittarea.Am ajuns eu sa ma uit cu scarba la echipa mea cand e pe primul loc.Imagineaza-ti un tata ca sa uita cu scarba la fiul lui cand ia premiul I in clasa I.Dar probabil stie ca nu-l merita,ca s-a jucat oleaca cu invatatoarea.
Acest loc mincinos nu-mi starneste nici o bucurie,nici un zambet,nici o speranta.Organismul meu si-a dezvoltat anticorpi.Si cel mai puternic e cel impotriva lui Dinamo.Sunt atat de constient ca vom cadea mult de tot.Caci nu suntem echipa de fotbal.Nu jucam nimic.Norocul nostru ca FCD nu are complexe cand joaca impotriva echipelor mici.Mare noroc.Se stie un lucru,Dinamo bate.Cu ghinion,nemeritat,in minutu 95,dar bate.Dar cand e meci important,nu te poti astepta la altceva decat sa clacheze.
Un popor intreg sufera.Cel alb-rosu.Sufera pentru ca Dinamo moare.Ca spirit va exista intotdeauna,dar spiritu este intretinut de ce-i in viata.Suporterii au plecat de la stadion.Acei putini cati erau,au renuntat sa mai vina.Peluzele sunt si ele in cadere.Si datorita situatiei in care se afla clubul.Ca te influenteaza vrand,nevrand.Suntem la mana norocului,dar daca esti caine si citesti asta stii ca norocul nu este a nostru.
As mai scrie ceva,dar ma duc sa joc fotbal.Mai spectaculos decat joaca aia platiti cu 300 000 euro pe an.Caci il jucam cu placere.Asteptam joi seara ,ora 22:30 sa facem un meci.La 3 echipe.Ne injuram,ne agitam,ne implicam.Vrem sa stam pe teren,sa jucam cat mai mult,sa fim invingatori.Noi vrem,ei nu vor deloc.Doamne,de as fi avut marele noroc sa fi jucat la Dinamo,mancam pamantul..nu ca leprele astea

Niciun comentariu: