duminică, 28 iunie 2009

Noii Golani-Agonia surzilor

Nu.Nu este vreun atac asupra acestui grup de baieti,asa cum poate ati fi crezut.Nu-s inchis la minte si nici legat la ochi.Chiar daca fac parte,mai mult sau mai putin,dintr-un grup,organizatie ce nu prea ii suporta,ba mai mult ii cam fac si dusmani de tara.Dar uneori nebunia asta creeaza prostie.
Au scos acesti baieti un cd,cd anticomunist.E a naibii de interesant.Un filmulet se intituleaza "Agonia surzilor" si prezinta evenimentele din mini revolutia din Chisinau.Mai bine zis lupta neegala dintre masa de oameni si inteligenta unor servicii de stat.Securitate,militie,acele institutii ce vor "binele" poporului.
Cum pot aceste institutii sa intoarce orice spre binele lor.Cum ura si vulnerabilitatea unei mase de oameni adunate sa protesteze impotriva statului se poate transforma in beneficiu statului.Bineinteles,datorita bunului joc al securitatii.Nu ascund ca daca granitele nu ar fi fost inchise,eu si cativa prieteni ne-am fi dus acolo.Caci suntem aproape.Ne-am fi dus,dar nu ne-am fi lasat condusi.Nu suntem prea destepti,dar am trecut prin multe ca sa cunoastem cat de cat jocul.
Dar gata cu vorba.
Filmuletul se afla aici.Defapt,filmulete se afla aici.Eu momentan am vazut doar Agonia surzilor.Desi le-am descarcat acum o luna.Dar ma voi uita si la restul,ca sunt interesante.
http://www.noiigolani.ro/blog/2009/06/10/cd-ul-anti-comunist

Un comentariu:

demodaveche spunea...

despre ce grup e vorba si de ce ii fac dusmani de tara?