luni, 1 iunie 2009

Un nou Dinamo !!

De mult vreau sa aflu raspunsul la o intrebare "cum e sa-ti bati joc de niste oameni?".Nu ii stiu raspunsul pentru ca nu am facut-o niciodata.Asa mai insesibil cum sunt eu,nu-mi bat joc de oameni.Fata de niste baieti ce-si zic jucatori de fotbal.Cei mai penibili si normal ca sunt toti la Dinamo.Unde in alta parte?
Nu sunt dezamagit deloc.Am mai zis,am marele merit sa fi reusit sa-mi creez un sistem antiprostie,antinesimtire.Pentru ca in Romania actuala daca pui suflet cazi.Cazi rau.Nu e bine sa-ti doresti.Nici macar sa speri.Doar sa astepti si vei vedea daca ai noroc sa ti se indeplineasca dorinta.Nu credeam ca Dinamo va lua titlu.Inca de la inceputuru returului cand multi prieteni dinamovisti erau entuziasmati si spuneau ca vom rupe tot sezonul asta.Din pacate am observat ca multi nu-si cunosc echipa asta.Nu e echipa lor ca sa spere.E echipa lui borcea si a jucatorilor.Nu aveam cum sa sper cand Dinamo aducea pe Niculescu si Niculae.Care au fost odata buni,acum doar ca sunt finii lui Borcea.Nu puteam sa sper la lucruri bune cu un stramb pe banca.Cu un "meserias" cum i se spune.Domnle e o vorba "ciorba incalzita nu e buna". Si asta era Rednic.Si nici macar nu era o ciorba dintr-o gaina batrana ca sa speri ca va fi buna.Era dintr-o gaina proasta.La propriu.Un fricos prost.
Recunosc ca nu am vazut meciul ieri.S-a intamplat.Eram rupt de beat la ora aia.Desi banuiam ca nu vom castiga dupa actiunea "huliganilor" cand i-au mustruit oleaca din cauza jocului si a escapadelor,speram un pic.Dar numai un pic ca nu-mi permiteam mai mult.Si am dreptul sa cred ca meciul nu a fost pierdut intamplator.Pe ei putin ii intereseaza.Pe asa zisii jucatori de fotbal.Ei au Audi R8 si alte masini de 100 000 euro.Ce le mai pasa? Na ca va futem noi in gura si ne-au futut.Noi speram la titlu si nu neaparat pentru a juca in Liga Campionilor.Cel putin eu nu asta vreau.Putin imi pasa.Visul meu este sa depasim Steaua in numarul de titluri.Visul meu nu are cum sa evolueze cat va mai fi Borcea si trupa la echipa.
Dinamo are nevoie de un nou suflu.Are nevoie de un suflet curat.Probabil ca si Borcea pune suflet la echipa,mai mult pot sa zic ca nu pot contrazice asta.Dar are mult prea multe defecte.Dinamo are nevoie de un manager bun.Are nevoie de oameni ce-si tin gura si-si fac treaba destept.De declaratii suntem satui.
Eu vreau un nou Dinamo.Si orice ar fi voi iubi mereu aceasta echipa.Dinamo...
Desi nu sunt afectat,imi plange sufletul.Imi plange pentru ca nu-mi place nesimtirea.Imi plange ca atunci cand vad o babuta data afara de propriul copil,imi plange si cand mii de oameni se chinuie zilnic sa-si duca traiu mai departe.Imi plange pentru ca fata de mine,alti zeci de mii de dinamovisti sufera.Din cauza a 50 de persoane,sa zicem.Se mai merita?

Niciun comentariu: