miercuri, 27 august 2008

Viceversa

Va anunt din start , aceste randuri vor fi patetice . Sau poate nu voi vrea sa ziceti "io-te ma , are asta suflet" . Poate ca stiti,panarama asta de blog l-am facut cand eram suparat . Si nu sufeream din dragoste sau lucruri de genu.Cine stie,stie.Am inceput sa scriu aici pentru ca atunci cand o fac ma simt mai eliberat . Toate supararile mai trec sau poate ma insel.Important este ca ma face sa ma simt mai bine.Mai bag un Children of Bodom si totul devine okei.Sa vedem ce va fi si dupa ce termin de scris,caci nu stiu de ce ,dar ma simt ca naiba.Ba stiu de ce.Ma simt a dracului de dezamagit si de prost.In sensul ca sunt o fiinta proasta.Iar toate astea de la prieteni vin.Caci eu asa am fost dintotdeauna , prietenii au fost importanti.Iar zilele astea am observat cine imi este prieten.Au fost cei ce s-au interesat de soarta mea,fie in gluma ,fie in serios.Si cel mai important,au fost cei care m-au ajutat.Si asta e cel mai important,ca m-au ajutat.Iar alte persoane pe care le incadram ca prieteni buni,nici macar un "ce mai faci?"nu m-au intrebat . Nici macar pe blestematul de messenger.Apoi mi-am dat seama ca am avut prieteni buni,dar i-am cam alungat.Am alungat o prietena buna,nu stiu din ce considerente.Poate ca m-am crezut mai breaz sau poate ca ma enerva mult in zilele alea.Dar pentru asta iti sunt prietenii,sa te enerveze.Iar eu ce am facut?M-am dat zmeu.In fata singurei persoane care mi-era prietena.Repet,prietena.Si nu eram unu din acela "prietenu tau cel mai bun te doreste".Nu.Probabil ca nu citeste ce scriu eu pe aci.Desi sper,ca poate asa isi da seama ca imi pare rau,ca din pacate nu prea am inima sa i-o zic personal.Sunt prea mandru de mine,idiotu...Oricum,sa stie ca tot un nemernic am ramas.Mai vorbesc cu ea,din cand in cand,dar nu ca alta data.Nici macar ce-i mai fac parintii nu mai stiu.Daca si-au rezolvat probleme sau nu.Pentru ca o afecta mult lucru asta.
Ce e de facut cand ai tai te dezamagesc?Sa te gandesti ca si tu ai fost cel ce a dezamagit la timpul lui.Si sa stii sa nu iti mai pui baza in anumite persoane,pe care le consideri prieteni buni,respectiv prietene.Si tu ai inselat increderea unor persoane si ei ti-au inselat increderea.Bine ar fi daca ai avea puterea sa recunosti asta.Sa-ti ceri iertare.Eu puterea o am,dar cum am mai zis,mandria proasta ,in cazul asta , nu-mi da voie.Si credeti-ma ca incerc,dar nu pot.Iar pe cine am dezamagit eu,am avut la dispozitie cateva luni bune sa-mi cer iertare,dar n-am facut-o.In schimb voi face ce stiu mai bine,voi elimina asa zisii prieteni.Si am inceput de cateva zile.

By,Emo style

6 comentarii:

Deea spunea...

Nu esti in stare sa-i ceri iertare personal, dar o faci pe blog...:)

Anonim spunea...

sa iti fie rusine ...
te prinde acest nou stil ... ;)
la ca dai o bere si trece

Anonim spunea...

Da, e ok, omenesc si BINE cateodata sa-ti ceri iertare, atunci cand gresesti, sau mai grav, cand dezamagesti
Probabil ca, pana la data la care am citit eu articolul asta, adica azi...ai facut-o??
Si oricum eliminarea "prietenilo" este un pas MARE, pe care l-am facut si eu ;)

Anonim spunea...

Hai ca iti raspund aici :P
Faza aia cu "am picat de prost" e puerila. daca persoana nu a apreciat efortul tau, inseamna ca oricum nu merita. Asa ca nu mai conteaza.
Cat despte karaoke...acum cativa ani, vreo 5-6 chiar, am participat la un concurs.Am luat locul doi :D
Si asta pentru ca cei care au luat locul unu, erau barbati deghizati in femei si au fost fosrte funny :P
Acum sa nu intelegi ca eu am cine stie ce voce...doar ma distrez. asta si este karaoke-le defapt..distractie ;)

Anonim spunea...

Ti-am raspuns la mine ;)
Si, urmeaza si la mine un post "emo" poate chiar lacrimogen.
Acum "il coc"

Anonim spunea...

S-ar putea sa fie vreo ruda.Hahaha.
Am postat si "lacimogenul" ca de, avem nevoie si de lacrimi in viata, ca sa ne dam seama ce frumos este sa fii fericit :)