duminică, 3 august 2008

Familie

Ce il caracterizeaza in mod expres pe un om , este grija care o duce celor apropiati . Instinctu de protejare a lui si a familiei . Si ce il domina pe om este timpul . Toate astea au facut ca sa-mi vad verisoara majora . Face azi , 03.08.2008 , 18 ani . Nu credeam ca o sa o vad vreodata mare . Era pt mine,verioara cea mica,pustoaica . Si cu toate ca sunt doar cu 4 ani mai mare ca ea , dar asa o vedeam . Eu aveam 16 ani , ea 12 . Eu 20 , ea 16 . Tot pustoaica . Acu a devenit om , nu mai e copila . Odata cu varsta de 18 ani , isi accentueaza trasaturile de emo pe care o sa i le scot din cap cand o voi vedea prima data . Asa cum faceam cand eram amandoi mai mici . Eram verisorii dusmani . Cu ea ,hm , mai putin parca . Dusmana mea era alta verioasa,se stie care . Eram trio bataus . Eu le bateam pe ele , ele plangeau la parintii mei .
Astea-s amintiri de acum , dar parca sunt asa de recente . Eu am intrat in clasa muncitoare si sunt un om resemnat . Ea face 18 ani si in curand imi va calca pe urme . Va deveni si ea o resemnata . Ca munca te resemneaza . Mai ales la inceput . Nu poti sa faci aia , nu poti sa te duci la majoratu verisoarei ca ai munca luni .
Nu stiu de ce , dar inca nu concep ca a facut 18 ani . De parca ar fi ceva trist . Nu . E super misto , dar cand naiba a trecut timpu asta ? Acu e fata mare , primeste commenturi pe hi5 cu intalniri , esti "super sweet" , alea alea . Si ce-mi place cel mai mult la ea este ca-i descurcareata . A crescut bine . Bravo tie , mai...LA MULTI ANI !!

Un comentariu:

Anonim spunea...

La multi ani si din partea mea! sa fie sanatoasa!