miercuri, 20 august 2008

Votka pentru mine si gheata pentru picioru meu

Ce fac acu se cheama automutilare , masochism . Stau cu picioru in apa cu gheata , si beau votka pentru a suporta durerea . Mi-era teama de moarte prin ardere , dar acum mi-e frica si de moartea prin inec in apa inghetata . Muica,iti rupe oasele . Cred ca oasele , nu e prea important, important e ca te rupe . Cel mai nasol , sa ai picioarele lovite .
Da prietene..a venit vara si automat mi-am bulit si picioru . Tind sa cred ca e vreun blestem ceva , in fiecare vara mi-l rup . Ba de la fotbal , ba de la garduri ba de la ...stivuitoare . Razi , mancami-ai *%#@ . Sau esti prea uimit ? Dap,m-a calcat stivuitoru vineri 15.08.08 peste tendoane . Ce noroc am avut ca am retras picioru , valei . Am subalterni asasini . Vor sa ma omoare .
Nu prea e importanta povestea asta , important este ca dupa lovitura am fost la spital . Ce dor mi-era de el . Tot la fel de idiot a ramas spitalu . Ajung vineri seara la urgente la ortopedie , acolo unde vine omu cu mana si picioru rupt , fracturat , luxat . S-o iau cu inceputu.
1. Intru in spital schiop si intreb la receptie unde tr sa ma duc cu picioru lovit . Aia imi zic la urgente chirurgicale . Bun . Ma duc acolo , aia imi zic ca la ortopedie tr sa ma duc . Bun . Ajung acolo si aveam doar 2 persoane in fata pentru a intra la consultatii . Restul stateau la radiografii . Desi doar 2 persoane in fata mea , dupa 30 min de asteptare vad lumea cu niste foi in mana.Intreb ce-s astea si mi se raspunde ca trebuie sa le iau de la receptie . Adica acolo unde am intrebat prima data . Ori sunt aia prea prosti ori si-au batut joc de mine .
2. Iau si foaia aia si ma intorc la ortopedie . Dupa 1 ora de asteptat intr-un picior intru si eu , ma consulta apoi ma trimite sa fac radiografie , in incaperea de vis-a-vis . Mai stau si acolo 1 ora . Apoi iar la ala ce m-a consultat , mi-a zis ca am nevoie de atela 5 zile si sa ma duc la ghips . Ies afara si bag ceva-n spitalu lor si plec acasa fara ghips. Ca o observatie : la ortopedie erau doar 2 scaune unde puteai sta jos . 2 ma , 2 .
3. Stand in asteptare il aduc pe un om pe o targa , ce cazuse de la inaltime . Il durea picioru , soldu etc . S-a interesat cineva de el in alea 60 de min ? nuuuu . L-au lasat acolo , ca si cum era a nimanui . Omu suferea,dar nu conteaza
Dupa vineri stii si tu ca vine week-end-u . Am fost la plaja cu picioru umflat , am stat pe afara etc . Desi doctoru mi-a zis ca tr sa stau la pat 5 zile . Trece week-end-u , mi se umfla picioru si mai tare. Am decis sa ma duc luni sa-mi pun atela.Si asta am si facut . Mi-o pusesem cu gandu sa iau concediu medical , dar am aflat azi ca ala ti-e platit numai daca esti incadrat de minim 6 luni .
Si cum am fost eu azi sa-mi scot atela si sa ma consulte iar , prostia spitalelor s-a facut iar vazuta . Am asteptat 2 ore pe hol alaturi de o masa de oameni , iar doctoru naiba stie unde era . In cabinet se afla doar asistenta . Enervat , m-am dus la baie , mi-am scos atela singur si i-am aruncat-o asistentei in cabinet scriind in prealabil pe ea "Idiotilor" . Mi-am permis astea,ca oricum concediu medical nu as fi obitnut.
Spitalul judetean Galati ...MIZERABIL !!!!!! din toate punctele de vedere

2 comentarii:

DeModaVeche spunea...

Ha ha ha:)) Nu i se intamplase ma, asta, si lui Florel acu' vreun an? CUm plm sa te calce stivuitorul?:)))
Am un stivuitorist la munca... cand intra in depozit cu viteza si sunt femeile de acolo in fata lui, striga... "tanti, da-te la o parte, ca asta calca, nu fute!"

kacioFCD spunea...

ba da..i s-a intamplat si lui :) . Acum sa vedem cine urmeaza.. :)