duminică, 5 octombrie 2008

Catalin

In 2000 in aceeasi zi de 5 octombrie am primit o stire pe care nu stiam cum s-o accept.Si daca s-o accept.Ma anunta lumea ca a murit Hildan.Eu credeam ca e o gluma si radeam.Apoi vedeam ca gluma persista si incepeam sa ma tem.Ma gandeam ca nu este posibil.Ca e prea de tot sa se intample asta.Intru in casa si imi spun ai mei ca a murit in accident de masina Hildan.Deja incepeam sa cred,dar tot pastram o farama de speranta a minciunii.Mi-era greu sa cred,sa inteleg,sa accept.Ca apoi s-o vad pe blestemata de Andreea Raicu prezentand stirea.Din cate mi-aduc aminte,ea era.Si aratau imagini cu Petre plangand si deja eram in lumea mea.A negarii puternice.
Nu am acceptat si parca nici acum nu accept.Mi-e greu sa cred ca s-a putut intampla ca la numai 24 de ani sa ne paraseasca Capitanul.Si nu s-a transferat la Lecce sau Rapid asa cum se zvonea dupa disparitia lui.Ci ne-a parasit de tot.Ne-a lasat singuri pe lumea asta.Ne-a lasat sa suportam dezastru in care se scalde Dinamo.Poate de ar mai fi fost el in viata,altul era destinul clubului.Odata cu el a disparut tot ce-a fost bun la clubul asta.Momente si fapte de fericire au mai fost.Poate ca de asta este si clubul asta belstemat.
An de an numai nenorociri in curtea alb-rosie.Au inceput cu anii 90 , apogeul a fost pe 5 octombrie 2000 , iar acum dezatru continua.
Azi,5 octombrie 2008 toata suflarea dinamovista este cu gandul la el.Dinamo joaca cu Farul.E 0-0.Daca ar castiga s-ar realiza 1000 de victorii.Sa fie oare o coincidenta mult prea , prea..Dar uite.Exact cand scriu asta,a dat Dinamo gol.Ce bucurie.Mi se rupe.
Cei ce ii poarta numele ii striga numele.Peluza care i-a purtat numele cu mandrie este si ea in moarte.Nu ma pronunt mai mult ca nu stiu prea multe detalii si nu e treaba mea,dar exprim ceea ce vede orice suporter a lui Dinamo.
Orice victorie este a lui Catalin.Si dupa disparitie el este un invingator.Este un invingator pentru ca va trai vesnic in inimile dinamovistilor.Este un invingator pentru ca face parte din istoria de pret a lui Dinamo.Si nu datorita disparitiei bruste si mult prea premature.A trait 24 de ani in alb-rosu.A fost jucatorul si suporterul lui Dinamo.Toate gandurile noastre sunt indreptate spre el.Multe cantece sunt dedicate lui.O peluza intreaga este dedicata lui.Un stadion intreg e cu gandul la el.Atat pe 5 octombrie , 3 februarie cat si 19 iunie,sa zicem.
Toate lucrurile bune , mai rare , sunt parca venite de la el.Parca el a vrut sa ne faca un Paste fericit,atunci cand am batut in Ghencea cu 4-2.Poate ca ne rezerva un viitor mai bun pentru noi.Doar el si Dumnezeu stiu.
In 2000 s-a incheiat un capitol din istoria FCD.Un sfarsit trist.Cu durere ne-am adus aminte azi de el.Cu durere de amintim zilnic de Catalin Hildan.

Un comentariu:

Deea spunea...

cat de frumos ai scris:)