duminică, 16 martie 2008

Vinovatu fara vina

Ora 12:00 , ziua 02.03.2008 , inceput de nostalgie timpurie . Ajung la ora 12:00 in locul in care trebuia sa ma intalnesc cu un bun prieten . Insa de cand am ajuns ,mi-am dat seama ca ceva nu este in regula,pentru ca acel prieten nu ajunsese cu mult mai devreme (ciudat din partea lui).Primesc telefon de la el "Marius , imi pare rau , dar intarzii (lucru ce nu-l suport,dar accept de data asta tinand cont ca se intampla unei persoane punctuale) cam 15-20 min (deja ma enervez,dar nu-i dau de inteles). Ii raspund ca nu e nimic,il astept .
Stau 3 min apoi ma gandesc ca mai bine ma duc sa ma plimb prin imprejurimi . Ajung la un monument si ii fac o poza . Apoi ajung la catedrala si ii fac si ei o poza . Ce se intampla apoi ma intristeaza . Imi dau seama ca azi joaca Otelul Galati - Rapid Bucuresti si imi aduc aminte de deplasarile facute dupa Dinamo . Ma gandeam ca poate in acelasi moment cu mine unii rapidisti se plimba prin Galati , pe faleza , prin centru , se distreaza si se simt bine . Mi-aduc si eu aminte de acele deplasari in care ajungeam cu ore bune inaintea bucurestenilor , ore care treceau mult prea repede pentru ca ma plimbam prin respectivele orase . Mi-aduc aminte de orase frumoase ce le-am vizitat numai din cauza lui Dinamo ,orase ca Piatra Neamt , Iasi , Cluj , Brasov , Timisoara si asa mai departe .
Ma plimbam de nebun , faceam poze , fara frica de a ma lua in primire suporterii gazde . Sunam baietii si le ziceam in gluma sa ajunga naibii odata ca mi-e foame si poate au ei mancare ,ca uneori n-aveam bani nici de mancare .Ascultam in casti "am doar 18 ani , sunt nebun ,iubesc si nu am bani" . Ma simteam super bine , asteptam cu nerabdare fiecare week-end ca sa mai vizitez un oras (desi normal ,nu o faceam in fiecare week-end ca nu sunt amantu sotiei lu Mugur Isarescu) . Dar strangeam bani in fiecare saptamana , uneori ma duceam la facultate si pe jos ca stiti vorba aia "1 leu cu 1 leu se aduna" , se apropria vinerea si eram mai nerabdator . Apoi venea si sambata si duminica , ajungeam prin diverse orase si din perspectiva nerabdarii de a vedea Dinamo , al naibii de greu treceau orele , insa ca si "turist" treceau mult prea repede .
Insa starile emotive incep sa se schimbe . Chiar si cand imi aduceam aminte aceste lucruri , o faceam zambind ,ca apoi sa ma intristez ca nu mai sunt dorit pe stadioane si ba mai mult , parca nici Dinamo nu ma mai vrea (desi borcea si compania nu sunt Dinamo ,nu?). Aceste scrieri ale mele pot avea 2 efecte : sa impresioneze placut sau invers .Invers pentru ca tinand cont de jocul actual , unii poate nu ar intelege de ce as vrea sa imi cheltui banii pe Dinamo . Uneori nici eu nu stiu ,sincer sa fiu , dar nici nu vreau sa inteleg . Sunt bucuros ca asa imi dicteaza creieru si inima . Aceste organe care la mine par a fi masochiste .Numai eu stiu cat am suferit la meciurile lu Dinamo zicand exact asa "sa mor daca mai vin la vreun meci" . Am tot venit si nu am murit , multumesc lui Dumnezeu .
Am ceva ani de cand merg la meciuri si fata de altii , nu am luat niciodata amenda si am escaladat o singura data un gard.Am preferat sa ma rezum la cantat , fluturat si gandit un mesaj , o idee si lucruri ce ma fascineaza . Cu toate astea , mitica si cluburile nu ma mai vor .Si nu exagerez , chiar nu ma mai vor . Nu ma pot obliga sa nu ma prezint ,dar ma pot inchide in acele peluze . Pentru ce sa vin daca stiu din start ca nu mi se prezinta nici o urma de respect si nu ar fi asta cea mai mare probleme ,ci ca in loc de respect sunt tratat cu ura din partea tuturor . Eu nu sunt Alexandru Lapusneanul ca sa ma bazez pe "daca voi nu ma vreti , eu va vreau" .
"...Ca voua sa va dedicam tineretea ce-o avem..." cred ca poate fi trecut la istorie . Tineretea mi-au luat-o cei ce vor "binele" fotbalului .Acu tineretea ce a ramas pot sa mi-o dedic prostiilor cum ar fi "cluburi , biliard , bowling" .Pot sa fiu si eu tanar normal , sa nu ma mai cert cu fiecare prietena ca plec aproape in fiecae week-end . Sa-mi cheltui bani pe haine si distractii nocturne . Preferam aceea distractie nocturna in care cantam acest cantec de la inceputul paragrafului . Dar cum am mai zis , acestea s-ar parea ca vor deveni istorie , iar eu voi deveni un tanar liber . E clar , mi-au furat tineretea .
Iar acu ascult melodia de la Iris care zice asa " nu imi pare rau de anii ce-au trecut,ei mi-au dat ce n-am avut" . Perfect adevarat . Mi-au dat Steaua 2-4 Dinamo in ziua de Paste

The end

Niciun comentariu: