luni, 21 aprilie 2008

De Paste , in Romania cu Dinamo

Prietene , vine Pastele . Nu te duci si tu in vacante prin tari exotice ? Du-te ma , nu fi prost . Asta daca ai bani .
Ce , mai are vreo valoare spirituala sarbatoarea asta ? Nu te grabi sa zici ca nu mai are , ca te grabesti . Mai are , multi o mai respecta . Multi se mai duc si la biserica , mai ciocnesc un ou rosu . Dar tu asta care ai bani si te duci in vacante prin Waikiki , Maui , Nizwa , Wahiba esti un prost . Nu ma intreba de unde stiu denumirile astea , ca le-am luat de pe google .
Poti sa te duci in vacanta la Sinaia , sa te duci la Manastirea Sinaia . Poti sa te duci in Bucovina si in seara de Inviere sa te duci la Putna . Sau poti sa te duci in Maui si sa-ti ciocnesti ouale cu vreun negru de acolo sau ce oameni o mai fi .
Cel mai frumos Paste din viata mea a fost cel de anu trecut din 2007 . Motivul ? Steaua - Dinamo 2-4 baaaaaaaaa !!!!! Esti nebun , ce i-am spart . Ce viata frumoasa iti poate face echipa asta si ce viata de 2 lei iti poate provoca . Ca asta de acum . Spre rusinea mea , nici nu am regretat ca seara de Inviere am petrecut-o pe trenu care ma ducea acasa,mituind nasu . Dar nu eram singuru pacatos . Si apoi mai e un lucru , Dinamo este religia noastra . Bine,intelegeti voi ideea .
Ce fiori ma iau cand ma gandesc la anu trecut . De ce sunt atat de prost incat sa-mi las viata condusa de o echipa de fotbal ? Habar n-am . Sunt unele lucruri pe care nu le poti descrie , le poti doar trai . Sa traiesti bucuria si tristetea . Ca la Dinamo asa e , bucurie si tristete . Ai parte de 1 an cu bucurii in care sarbatorile religioase le traiesti cu mai mult simt pentru ca ai dragoste vie in tine , pentru Dinamo si pentru cei ca tine . Si poti sa ai niste sarbatori triste pentru ca unii isi bat joc de dragostea ta .
Fie sarbatoare , fie masa cu familia , fie bere cu prietenii , tot la Dinamo te gandesti . Bineinteles , cei ca mine , aia care "nu-s adevaratii suporteri ai lui Dinamo" . Sarbatorile te fac sa gandesti mai mult . Pentru unele persoane , problema cea mare este ca nu au ce pune pe masa copiilor de sarbatori , iar eu ma plang ca nesimtitu ca echipa nu merge . Apoi normal ar trebui sa-mi fie rusine, dar daca asta e problema mea ,ce pot face ? Dar , nu are rost sa vorbesc ca poate unii ma cred nesimtit sau mincinos sau ca vreau sa trag atentia.
Vreau sa urez un Paste fericit dinamovistilor mei . Si vreau sa le urez la fel , un Paste fericit si celorlalti , fie ei si stelisti . Alor mei sa se gandeasca ca anul trecut eram toti in extaz si vor veni vremuri mai bune,stim cu totii asta . Iar voua stelistilor , ganditi-va la Pastele de anul trecut in care nici cozonacu nu avea gust

2 comentarii:

Anonim spunea...

la fel de Fericite..:)... Adevarat a Inviat !

pishaman spunea...

pe langa tine mai poti sa adaugi multi "din astia NEadevarati" suporteri pentru care acel 8 aprilie a fost una din cele mai frumoase zile... cum zicea si batranu nimeni altu' ... suntem sute de mii de tralala ... hai noroc si bafta !!!