joi, 3 iulie 2008

Banii vorbesc

Sau puterea banilor sau cum vreti voi sa-i ziceti . Cred ca toti s-au intrebat vreodata daca banii i-ar schimba . Si ma refer aici la felul tau de a fi , ca masina ti-o schimba , eventual casa si alte lucruri materiale . Ca pentru asta sunt facuti banii , ca sa-ti cumperi lucruri ce-ti satisfac nevoile , visele , dorintele .
Te-ai intrebat daca te vei schimba odata ce vei da de bani si-ti vei fi luat masina mult visata ? Asa cum ii aud pe unii prieteni " bai ce tare e masina X " sau cel mai grav " bai..vezi masina aia ? e a lu Y . E tare , nu ? " . Come mon omule . Mi se rupe . Nu sunt unul din aceia ce adora masinile si nici banii . Eu ma simt bine si cand nu ii am . Si cei ce ma cunosc vor zice poate ca-i si am . Am cat sa nu duc lipsa unui Granini de portocale zilnic , sa pot sa-mi iau o pereche de pantaloni daca doresc . Nu ii am ca sa sparg in cluburi cate 200-300 lei in fiecare week-end , nici macar 100 lei . Si apropo , am inceput sa urasc cluburile si muzica asta ,house . Desi eram un fan ,acum nu mai suport . Dar asta e alta discutie..
Haide-ti sa va zic la ce masina "visez" eu . Volkswagen Polo . Asta a masina mea . Imi plac masinile mici , ce consuma putin , sunt bune si simpatice ca aspect . Si daca voi avea vreodata bani si dorinta sa-mi iau masina , asta imi voi lua . Eu sunt unul din aceia care daca e insetat , bea apa . Nu Granini sau altceva .
Asa este si Ilie Iordache . Pentru cine nu stie , jucator la Dinamo . Si am glumit cand am zis ca asa este . Citind eu "presa sportiva" acu cateva zile vad o declaratie de-a lu Iordache care iti dadea senzatia ca omu e resemnat . Spunea ca la Dinamo castiga cat un taximetrist (18 000 $ / an ) si nu intelege de ce il vrea Dinamo , desi a avut si alte oferte. El fiind imprumutat de Dinamo la Pandurii . Iar cei din Tirgu Jiu i-ar fi oferit un salariu mai mare ( o vila in pipera si o spalatorie ,interesant) . Spunea ca nu stie unde va juca sezonu viitor , ca de ce il vrea Dinamo etc .
Iar azi ce sa vad . I s-a marit salariu la 75 000 euro / an . E ceva . Brusc si-a schimbat si gandirea si declaratiile : "Ma bucur ca am semnat un nou contract. Sunt linistit si pregatit din toate punctele de vedere sa lupt pentru un post de titular. Nu mi-e teama de concurenta si sper din tot sufletul sa ne indeplinim obiectivele. Am regasit la Dinamo un grup unit, foarte motivat, ceea ce conteaza foarte mult pentru performanta!" .
Ce schimbare de macaz in gandirea lui Iordache . Dar se stie , fotbalistii sunt ahtiati dupa bani . Dar nu stiu daca sunt si de condamnat . Pentru ca asta e lumea in care traim . Suntem dominati de dorinta avida de a avea cat mai multi bani .



Niciun comentariu: