vineri, 18 iulie 2008

Niciodata n-am idei de titlu . Lasa-ma naibii..

Citesc pe pagina de internet a unui ziar ca in Panama s-au gasit fosile foarte vechi , de sute de milioane de ani . Va dati seama ce bucurie pe capul acelor oameni . Aia ce se ocupa cu fosilele . Dar sunt prosti de-a binelea . Idiotii , daca nu vin in Romania ca aici gasesc sute de fosile . Il gasesc pe Iliescu , pe Petre Roman... Dar sa se grabeasca , ca Iliescu anunta ca se retrage . A venit si momentul asta , dupa tot ce a facut in Romania . Ilici , tu Ilici . Cate se pot zice despre el , cate injuraturi i se pot adresa , cate pomelnici pentru morti i se pot face . Dar nu mai are nici un rost , ca totul e cam in zadar .
O alta fosila , Petre Roman vad ca vrea sa revina in viata politica . Isi doreste sa fie iar senator . Probabil ca nu mai are bani sa-si intretina noua iubire .
Am vrut sa caut pe site-u Senatului sa vad cam cate fosile are . Dar m-am razgandit , ca sunt foarte multe . Foarte , foarte multe . Pe ici colo am vazut o poza cu vreo unu mai tanar . La PSD l-am gasit pe Geoana . El e tinerelu . Eu zic ca arheologii astia ar trebui sa vina in Romania . Caci in Romania vom creste numai prin bun simt si sustinere reciproca .
Sunt constient de asta . Drept urmare , de luni ma angajez . Dupa 22 de ani de viata simt ca a venit momentu sa muncesc si eu . Mi-am facut actele (o parte din ele) , acu astept cu nerabdare ziua cand voi incepe munca . Cu ce ma ocup , e numai treaba mea . Ce salariu voi avea ? cu mult mai mic decat a fosilelor . Ce munca voi depune ? una mult prea grea pentru ei . E o onoare sa muncesti , sa pierzi timpu la munca pentru un ban cinstit . E o onoare sa platesc statului impozitele si alte taxe . Este o onoare sa sustin si eu salariu fosilelor . Prin bun simt si raspundere...

Niciun comentariu: