miercuri, 9 iulie 2008

Iar eu..

Odata am ucis o furnica..si nu mi-a parut rau . Cum am ajuns la o asemenea situatie ? sa va explic .
Eram si eu in baie si vad o furnica plimbandu-se pe acolo . Prima data a trebuit sa-mi dau seama daca e sigur furnica sau nu , ca era cam micuta . Si nu ma intrebati ce faceam in baie de am avut timp s-o analizez . Nu-mi faceam poze cu ochelarii de soare ca un cocalar ce se respecta ..ca asta ,
ca asta si ca asta , chiar si asta . Nu , eu faceam treburi normale .
Si ma uitam eu cum se misca ea pe acolo . Oare pe ce dracu se bazeaza furnicile astea cand mentin o directie . Tu ca om stii "bai , trebuie sa ajung acolo" . Dar ea,furnica ? Hai ca in natura am inteles ca lasa in urma nu stiu ce chestie dupa care se tin celalalte furnici . Dar la mine in baie , dupa ce dracu se ghideaza ? Dupa miros oare ? Pai totusi nu venea spre mine . Ca eram dat cu Dolce Gabbana , nu de altceva . Dar cum Dumnezeu a ajuns la mine in baie ? Nu stiu, dar cautam tot felul de explicatii si motive s-o omor .
Oare cum este sa fii intr-un loc imens , in care sa nu stii unde s-o apuci ? Si peste toate astea , sa auzi tot felul de zgomote , tot felul de miscari . Bine,nu cred ca furnicile aud sunete ,dar na.. Sa stii ca te pandeste pericolul la orice pas . Sa te lovesti de tot felul de lucruri , sa nu ai atata minte si cunostinte incat sa te ghidezi dupa unele repere . Sa mergi ca prostu , cum mergea furnica aia . Si dadea cu capu de presurile mele din baie sau ce naiba o fi . Si iar dadea cu capu , se chinuia sa escaladeze si nu putea . Sa ai minte intunecata , nici un fel de judecata , nici un orizont . Sincer , nu-mi pot imagina . Da lasa c-o sa intreb un manelist odata si o sa aflu .
Uite ca totusi furnica ajunsese ea intr-un loc pe unde sa iasa din baie . Daca o fi fost din nimereala sau nu , nu stiu . Si nici furnica nu va putea sa spuna vreodata , ca am ucis-o . Fara remuscari . Pai de ce sa am remuscari cand unii ucid copii nenascuti si zic apoi " Totul a decurs cu bine" , iar cea ce avea copilu in pantece e fericita ca a scapat ? Chiar nu vad de ce . Suntem in varfu lantului trofic iar noi ucidem si animale si oameni si copii nenascuti si furnici .

Un comentariu:

Anonim spunea...

emo ... :P