luni, 7 iulie 2008

Gazeta sporturilor.ro

Ati observat cate greseli au astia ? Cat de prosti sunt si cat de dezinformati sunt . Consider ca atunci cand te lauzi ca esti ziarul nr. 1 din Romania , nu trebuie sa ai nici o greseala , nimic . Nici cea mai minora greseala nu trebuie sa apara in articolele tale . Pana sa fie publicat un articol , ar trebui dat la corectat , sa-l citeasca mii de oameni . Abia apoi sa apara pentru cititori . Ca nu e un blogg idiot citit de 10,20 de persoane . E un ziar .
Si am stat eu vineri ,sambata si un pic din duminica pe capu gsp . Am citit aproape fiecare articol . Imi propusesem s-o fac si duminica,dar n-am mai suportat . Si asa nu suport ziarele de genu . Si ce sa vezi..destule greseli . Hai sa enumar . Si mentionez ca astea sunt greseli facute numai pe gsp.ro , nu si mysport, ifotbal si ce mai au ei . Ca daca le-as fi enumerat si pe alea..ehe
1) Spuneau ei ca s-a transferat Harry Kewell la Galatasaray . Si mai ziceau de el ca este castigator al UCL cu Liverpool in 2007 . 2007 ma ? eu din cate stiu , Liverpool a castigat in 2005 , cu acea finala magnifica . Dar na , ei sunt numaru 1
2) Ne aduceau la cunostinta gsp-u ca Timisoara a transferat un bosniac , capitanu nationalei de tineret , pe nume Kenan Cejvanovic . Au si pus o poza cu el , dar citesc un comentariu in care zicea " in poza nu e Kenan , e Miralem Pjanic" . Am zis sa dau search pe google Miralem Pjanic sa vad daca are dreptate ..si avea . Deci , idiotii au pus alta poza , cu alt jucator . Profesionalism . Ei sunt numaru 1
3) Ne vorbeau ei despre Vladut Munteanu . Ca vrea un transfer etc . Si in articol apar aceste cuvinte " âncepe , va âncasa" . Oh yeh...numaru 1 .
4) Titlu mare in gsp . Boldat , cu majuscule ... Prunea : Jucatorii romani trebuie sa se trezeaza . Dap ..sa se trezeaza odata . Numaru 1
5) Iarasi Liverpool . Nu stiu pe cine au transferat ei . Unul de pe la Udinese parca . Si ziceau ei ca acest nou transferat trebuie sa se lupte pe postul de fundas stanga cu Marco Aurelio . Care Marco ma ? Ca e Fabio . Si nici macar nu-l cheama Fabio Marco Aurelio , ci Fabio Aurelio Rodrigues . ..idiotii numaru 1
6) Meciu Stelei cu austriecii aia . "X a marcat cu o lovitura libera de cap din careul de 4,5 metri , de lînga Goian . Acu nu stiu cum e corect scris : lângă sau lîngă . Gsp e numaru 1
7) Ziceau ca va arbira Hategan un meci de Cupa UEFA . Si ziceau ca pe data de " Pe de 17 iulie , Ovidiu Hategan.." . Na...au uitat un cuvant
8) "timpi care trebuie respectati" ... E posibil sa ma fac eu de rusine aici ? normal mi se pare corect "timpi care trebuiesc respectati"
9) Mircea Sandu a declarat la sfarsitul comitetului executiv de aziâ...
10) Nicolae Dica are parte de foarte mare surprize... Nu e "foarte mari surprize" ?
11) In acelasi timp echipa se confrunta cu portestele..au inversat unele litere.Eh..
12) De cand Van Basten a preluat clubu . Sau a preluat banca tehnica a clubului . Eu stiu ca e antrenor , nu presedinte sau patron
13) Am gasit multe cuvinte scrise cu s şi ş Cum ar fi " preşsedinte" ... " succesşi" ..
14) Corect se scrie "ati facut " "ati mancat" etc . Ei scriu "a-ti"
15) Sa nu mai zicem de cuvintele legate intre ele . A nu se uita ca exista aceea tasta lata "SPACE"

De ce ma leg si de astea minore ? Pentru ca GSP e numaru 1..pam pam . Eu mi-am depus licenta . Si pot sa garantez ca nu am nici o greseala de ortografie , pentru ca am citit-o de mai multe ori pana s-o depun . Ei nu fac asta

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi spui si mie te rog pe ce data era ziarul in care ai gasit greselile, chiar asta e tema mea de facu si de aceea te rog sa imi zici si mie. ms