marți, 15 iulie 2008

Vacanta

Vi-l prezint pe Tiganu . Sau cainele muntelui cum ii ziceam eu . Tinand cont si de imprejurimile unde l-am cunoscut , a fost un caine tare de tot . Atat de frumos si de ingrijit incat nu am crezut ca e fara stapan . Sau poate o fi , dar nu l-am cunoscut .
El a fost cel ce mi-a aratat drumu catre varfu muntelui si tot el a fost si cel care a mers inaintea mea la coborare . Pot sa bat pariu pe 15 milioane ca daca ar fi venit ursu , m-ar fi salvat . Ar fi fost primu la fuga si eu dupa el . Caci fugea nebunu prin muntele ala de parca-l stia cu ochii inchisi . Atat de frumos , iubitor si ascultator .. Nu ma scapa mai niciodata din ochi . Chiar daca ramanea in urma fugea imediat la mine . Chiar daca o lua inainte , ma astepta . De ce ? Asta nu stiu . Ca doar nu eram singura persoana de pe muntele ala . Dar de asta e singuru tigan de care mi-a placut si de care pot sa zic ca mi-e dor . Poate si din cauza ca nu toti l-au placut ca mine . Altii se speriau , il fugareau si venea la mine . Dar este un caine de un mare amuzament , iar cel mai tare a fost atunci cand cineva l-a confundat cu ursu . Facea un turist poze . Si cum statea el in fund , apare tiganu in spatele lui . Faza a fost ca prietenii turistului au tacut , iar 2 fete , fara sa stiu de ce , au tipat . Apoi cel ce astepta sa fie pozat cand a vazut astea si a simtit pe umar ceva , a intors privirea . Dar din instinct a inceput sa faca ca toti dracii , chiar daca vazuse ca e un simpatic catel.
In zona asta a Brasovului pana si cainii sunt mai linistiti . Fara discutii a fost prietenul meu cel mai bun in aceea zi . Mi-am facut si doua amintiri cu el


Frumos cu draci panarama . La fel si zona celor 7 Scari , Cabana Poiana Mare . De prin Sacele de undeva . Se vede adevarata natura neatinsa de om . Ca am baut de-a apa din izvoru ce curgea . Atat de buna si de rece . Atat de verde si de frumos e muntele . Pana si o piatra are parca alta forma , alta frumusete decat in Galati .

Noi ca oameni stim sa stricam tot ce este frumos . Dar fara dar si poate , noi oamenii suntem atat de diferiti , de la zona la zona . Diferenta enorma intre mentalitatea brasovenilor si galatenilor . Iar eu nu sunt unul din aceeia ce se plange de locu natal , dar sa-i dam Cezarului ce-i a Cezarului .
Astea 3 zile petrecute in Brasov mi-au demonstrat inca odata cat de inapoiata e Moldova . M-am plimbat linistit prin Brasov toata ziulica . Nimeni nu a zis un pss . Am degustat chiar si bere , Amstel . Cica vor sa intre pe piata din Romania . Pai sa intre , ca e buna a naibii .
Automat a venit si ziua cand a trebuit sa plec . Zis si facut . Drum destul de greu , cu o faza interesanta . Prin Buzau la o trecere de cale ferata am stat cam 30 min pana s-o trecem . Si nici nu se lucra si a trecut un singur tren . Din cauza a doi idioti ce au iesit probabil in afara masinii in asteptarea unui tren anterior si au ramas blocati pe dinafara..pe mijlocului strazii , am pierdut 30 min . Ca in fimlele cu prosti , dar actorii principali sunt cei doi de care au ras tot microbuzu cand i-au vazut cum se chinuiau cu levieru sa deschida usile .
Asa,si am ajuns aproape de Galati . M-a intampinat o priveliste super tare , Combinatul Siderurgic Galati care acoperea aproape jumatate din Galati cu un nor poluant . Nu mai vazusem pana acum un asemenea lucru . Si cand cobor din maxi taxi si iau un taxiu , dau peste o un taximetrist moldovean , ce se baga in seama cu mine cu japca,dar si cu fetele de pe strada "Ia uite ce scufita rosie..Hai sa te pup" . O da...oras de care ar trebui sa fiu mandru . Vezi sa nu...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte tare , citesc mereu blogu tau si ... chiar imi place ce si cum scrii. app ... il stiu si io pe "tigan" ...sunt din Bv si ma duc destul de des pe Piatra mare.. 7 scari. in fine Bafta in continuare si... FCD in ADN ;)