duminică, 17 mai 2009

Eurovision 2009

Doamne,concursu asta devine din ce in ce mai penibil si umil.Am vazut si eu azi ce melodie a castigat.Cica ar fi cea mai buna din istoria concursului,cu cel mai mare punctaj acumulat.Deja ma facea curios.Desi nu sunt un fan al muzicii cantate acolo,am zis ca o fi super tare...
si am ascultat-o.Si mai bine ascult Andre-lasa-ma papa la mare decat panarama asta.Am urmarit o singura data concursu,cand a participat Sistem din partea Romaniei.Si atunci am facut-o pt ca era altceva.Si drept dovada a obtinut locu 3 parca.Lumea s-a saturat de tristetea asta de concurs,mai avand rabufniri in unii ani.Mai ales atunci cand au castigat heavy-metal-istii aia din Finlanda.
Asta e cea mai tare melodia din istoria Eurovision.Asa zic ei...Eu apreciez la melodie vioara.Ca versurile parca sunt scrise de un baiatel de clasa a-2-a care a avut prima atractie fata de o fetita

Niciun comentariu: