luni, 11 mai 2009

Mos Carcota

Cred ca toti astia care au trait la bloc au avut un mos ce-i fugarea.Eventual sa fi fost si sefu scarii.Eu am avut,dar de azi numai...
A murit mosu.Cel pe care-l chinuiam noi cand eram o gasca de pustani handicapati ce eram intr-un conflict deschis cu el.Noi vreo 15 copiii,el singur.
Aveam o nebunie de placere sa ne fugareasca.Chiar provocam asta.Ii aruncam cu pietricele in geamu de la balcon,ala de la etaju 1.I-am murdarit usa cu "mandarie de mandarie" (Nicusor de la Braila).Dar ne si iubea mosu.Ne rupea degetele si ne dadea de pamant azi si maine ne chema la el sa ne dea bomboane.A fost placerea lui sa dea copchiilor bomboane.
Daca am fi fost copiii in vremurile astea si evenimentele s-ar fi repetat in zilele acestea,am fi strigat "enemy down".

Niciun comentariu: