marți, 26 mai 2009

Si-a fost frumos

Tot simteam nevoia unei iesiri din Galati.Chiar si la Braila sa ma duc,numai sa ies din granitele judetului.Si am facut-o,dar nu la Braila ci la Brasov,normal.M-am dus cu frate`miu sa-i vizitam pe ai nostri.Am ales iesirea asta pentru ca sarac fiind,nu trebuia sa cheltui prea multi bani.De fapt n-am cheltuit nimic :).Frate`miu transportu pana la Brasov,iar ai nostri acolo.Daca atunci cand eram mic frate`miu avea intaietate la jucarii si mofturi,acum cand am crescut profit si eu.In fine...
Am ajuns sambata dimineata in Brasov.Frig.Iar eu aveam o bluza luata cu mine,dar frate`miu nu.Asa ca ne-am incurajat si am zis "hai ca nu va fi frig".Si a fost.Nu ger,dar nu prea mergea de tricou decat la soare.Dar dupa atatea zile de caldura in Galati incat eram incins,Brasovu mi-a priit.M-a racorit.
Ne-am suit in masina si dusi am fost..catre Pestera Dambovicioara din Parcul National Piatra Craiului.La fiecare vizita am ce vedea in imprejurimile Brasovului.Nu cred ca mi se vor termina variantele de vizita vreodata.Si ti-e mai mare dragul sa mergi prin zona asta.Ce peisaje,ce strazi si ce stare de spirit.Chiar zici ca esti in alta tara.
Poezele pe care o sa le pun aici au fost facute cu telefonul mobil,de asta si calitatea mai slaba.Caci aparatu foto s-a facut uitat.
Cam asta ar fi privelistea vazuta din masina,in drum spre Dambovicioara

Intr-un final am ajuns la pestera.Intrarea in rezervatie f.ieftina.1 leu de persoana.Pe langa turisti mai erau si niste baieti si fete ce se ocupau de ecologizarea zonei.Ca asa e peste tot in lume,unii fac mizerie,iar altii strang dupa ei.Din proprie initiativa.
Ne-a fost prezentata pestera de catre un ghid interesant.Foarte bun.Ne explica fiecare forma pietroasa,ne-a aratat locul unde s-au gasit ramasite a ursilor,ne-a spus ca era loc de ascunzatoare pentru oameni in razboi etc.Hai sa va arat o poza si cu ghidul

Ghizii sunt pe barba lor.Copii crescuti in zona ce fac un ban din asta.

Asta ar fi una din formele pietroase din pestera.Pestera ce-si mentina temperatura constanta in fiecare zi din an,10-12 grade.
La plecare,pe drum spre casa,ne-am oprit intr-o parcare sa cumparam niste covrigi.Si am avut curiozitatea sa arunc un ochi peste deal si am dat de asta...

Si cam asta a fost ziua de sambata.
Duminica am inceput-o cu o plecare catre o sarbatoare campeneasca.Cica...Mai bine zis era un targ in care lumea venea in haita.Vedeai siru de masini cat te tinea ochiu.Ei spuneau ca vin la sarbatoarea narciselor,eu am vazut in poiana aia foarte putine narcise,ca le-au cules poporu.
Am stat o ora si am plecat.In drum ne-am oprit la un gratar,pe marginea unui parau de munte.Zona verde,frumoasa.zona de munte


Am stat,am facut gratar,am mancat,am strans si am plecat.Dar ni s-a mai pregatit o surpriza la plecare.Cand strangeam catrafusele auzeam niste sunete mai ciudate pe malul celalalt a paraului.Si am ramas prost ce am vazut.Un pui de ciobanesc mioritic(cred),a naibii de pufos,ce se pierduse de mama atras de mirosul de carne.s-a dus frate`miu si l-a luat.Frumos foc fiind,ne-a pus pe ganduri.Sa-l luam acasa,sa nu-l luam?Unde il tinem?Cainele asta nu e de apartament.Ai mei pana se muta la casa mai dureaza vreun an,doi.Ce sa facem,ce sa facem.Am decis sa-l ducem inapoi in speranta ca-l va gasi maica-sa.Partea amuzanta mi-a spus-o maica`mia.Trasese o familia foarte aproape de noi,mama,tata si 2 fete.Si cica alea 2 fete se uitau numai la mandrii doi ai familiei Calin,dar noi n-aveam ochi decat pt caine.Deh,atitudine de sfidare...

Ajunsi acasa,am mai iesit oleaca prin oras.De aici nu pun poze ca stiti orasu.A venit seara,Dinamo iar si-a batut joc de fotbal si a stricat mai toata mini-vacanta.Nesimtiti...
Luni a fost ziua plecarii,ca deh..altii mai lucreaza,nu ca mine.Cand am ajuns in galati,indreptandu-ne spre casa cu bagajele in mana am vazut o pasare ce mergea pe marginea unui bloc.Era interesanta imaginea.Ii zic lu frate-miu "uite ce misto se vede porumbelu pe marginea blocului"..."nu ma,nu e porumbel,e o cioara".O fi asta diferenta dintre Galati si Brasov?La Brasov la balcon se strang porumbeii,la Galati ciorile
Mai multe poze aici...
http://s246.photobucket.com/albums/gg86/kacioFCD

Niciun comentariu: