vineri, 15 mai 2009

Steaua-Rapid ultra ?!?!?!

In atentia FRF.Adica a mafiei de acolo.Adica a intereselor,a incompetentilor.FRF,LPF si ceilalti care au cautat si inca cauta sa combata violenta de pe stadioane.Si pana acum nu au gasit-o ca sunt,bineinteles,incompetenti.Le zic eu solutia.OFERITI FOTBAL !!
Dupa o zi plina am ajuns acasa si m-am decis sa ma intind in fotoliu sa ma relaxez si sa vad si eu meciu asta.Speram sa fie mai bun decat cel avut de echipa mea impotriva Stelei.Si a fost,dar si meciu asta a fost dezastruos.Un meciu anost,plictisitor.A naibii de plictisitor.Si suporterii de acolo au suportat cat au suportat.Din repriza a-2-a a inceput plictiseala.Si atunci iti amintesti ca ai niste suporteri adversi pe stadion.Il mai vezi pe vecinu de cartier ce ti-a zgariat masina si se afla in sectorul oaspetilor.Iti mai bagi,iti mai scoti,mai arunci o piatra.Ca na,daca echipele au un joc bazat numai pe aparare,atunci suporterii ataca.Sa atace echipele,sa capteze atentia si suporterii o sa-si vada de treaba lor.
La fel de adevarat este ,si e o parere personala,ca si anumiti "huligani" vin cu o lehamite pe stadion.Scarbiti pana peste cap de ce se intampla in aceasta mocirla numita Liga 1 si ce se intampla cu oamenii dintre ei cu care au crescut in peluza incep sa-si arate frustrarile.Pe care eu le inteleg.
Cand tot ce tine de liga 1,echipe,jocurile echipelor,oamenii de acolo,stadioanele,paznicii stadioanelor,ingrijitorii,femeile de servici,oamenii ce te intampina la intrare,presa si lista continua este o familie jegoasa nu poti cere fanilor sa respecte realitatea.Pentru ca de bine,de rau ei sunt singurii ce mai tin la sportul asta.
Oferiti fotbal apoi cereti respect si liniste.

Niciun comentariu: