sâmbătă, 9 mai 2009

Ziua Europei

Eu nu sarbatoresc azi ziua europei.Anul trecut as fi zis ca sunt idioti cei ce-o fac.Anul asta tot acelasi lucru il zic,numai ca nu-mi mai pasa.Lasa-ti lumea sa se manifeste,fiecare cu ce doreste.
Eu,roman de felul meu sarbatoresc azi 132 de ani de la proclamarea independentei Romaniei cu ajutorul unei jertfe de mii de oameni (9 mai 1877).
Eu,roman de felul meu refuz sa sarbatoresc ziua europei.Zi care a insemnat victoria unui sistem ce avea sa secatuiasca Romania timp de 45 de ani.Un sistem ce a pus pe butuci identitatea puternica a unui popor.Identitate cladita cu ajutorul a sutelor,miilor de ani a fost farmitata in 45 de ani.Si in ce hal...
Eu,roman de felul meu as fi vrut sa vad la televizor prezentarea evenimentului istoric ce a avut loc la 9 mai 1877 cand Mihail Kogalniceanu,in numele guvernului a proclamat independenta si iesirea de sub robia imperiului otoman.
Si la fel,eu,roman de felul meu nu ma simt deloc european.

Niciun comentariu: