joi, 26 februarie 2009

Ajax 1-1 Fiorentina

Ca sa-mi mentin linia de azi,vreau sa-mi exprim parerea despre acest meci.In sfarsit o partida care mi-a placut.Desi scorul a fost doar de 1-1,a fost un meci incins.Aia din teren mai aratau a barbati,bagau picioru.Aveai senzatia ca nu se menajeaza absolut deloc.Cei de la Ajax au inceput cu jocul dur,mai ales la Mutu si Gilardino.I-au luat pe toti la rand.Jucatorii lui Ajax se bateau cu cei ai Fiorentinei,Mello de la Fiorentina se batea cu toti lancierii.Nebun jucatorul asta,mi-a placut mult.A luat duritatea in proprile picioare si a facut dreptate pentru toata echipa.
Ajax a incepu meciul cu o echipa tanara.Numai jucatori cu media de 21 ani.O echipa tanara,dar care nu mi-a placut.Pareau fara gandire.Poate ca se naste un nou mare Ajax,dar momentan singura asemanare dintre echipa din 90 si cea actuala este media de varsta.Si atunci erau necunoscuti si au devenit mari jucatori.Si acum aproape toti mi-erau necunoscuti,dar cine stie in viitor...
Dupa ce au invins la Fiorentina cu 1-0 absolut nemeritat si acum au scos un egal in min.88 tot nemeritat,parerea mea.Fiorentina a deschis scorul printr-un gol superb marca Gilardino dintr-o pasa superba a lu Mutu.Mutu care inca odata a dovedit ca este un jucator,mare jucator de fotbal.Este in top,numai ca fiind roman nu are parte de promovarea necesara.Dar de ce sa te miri,cand pana si noi romanii il denigram.Nu ii acceptam si ii diminuam valoarea.Ca asa este romanu,sa-si manjeasca seamenu si sa-l laude pe strain.
O competitie mult mai frumoasa aceasta Cupa UEFA prin prisma fotbalului aratat,drept dovada si media de goluri 2,8 (adica cam 3 goluri)pe meci din 16 meciuri.Iar Valencia-Kiev e 2-1 in min 60.In schimb in UEFA Champions League,acolo unde banii sunt aeru cluburilor media golurilor a fost de 2 pe meci.Asta datorita celor de la Baayern care au dat aproape o treime din goluri,5 din 16.Poate ca si lipsa banilor in exces e motivul pentru care aceasta competitie este mai frumoasa.Zic si eu...
Meciu s-a terminat asa cum a inceput.Disputat si printr-un gol la fel de frumos.A lui Leonardo care a trecut printre 4 jucatori de la Fiorentina si a sutat din afara careului de 16 m in stanga portarului.Gol si echipa tanara a lui Ajax se califica...

Niciun comentariu: