joi, 12 februarie 2009

Cum se trece criza

Sau paza buna trece primejdia rea,in speta criza.Prevazand parca ce va veni cu cateva luni inainte,eu cu frati`miu batut la cap de taica`miu "vine crizaaaa..o sa dam faliment cu tooootiii.Vom ramane fara locuri de munca" am zis sa luam atitudine si am facut-o.Rezultatul se vede in poza urmatoare.Cum zicea Keynes,marele economist care a scos lumea din criza anterioara,29-33, ca "un om fericit e acela care produce 12 lei pe zi si cheltuie 11".El sau Marx a zis.Dar cred ca el.Orice ar fi,amandoi comunisti.Incurajati de vorbele marelui economist,am trecut la actiune.Am strans in fiecare zi cate ceva pentru zilele sumbre ce se prevedeau si care au sosit.














Si uite asa criza nu ne atinge.Avem bani la pusculita.Unii ii depun la CEC,noi ii pastram in casa ca poate da CEC-u faliment si cine stie.
Am asigurata mancarea zilnic.Shaorma,distractii,femei,droguri,asta numai multumita lui Keynes.Cel ce ne-a indemnat sa strangem bani zilnic.Eu am strans ceva bani.Si cum nu sunt un tip ce e satisfacut in totalitate de ce a realizat,nu m-am oprit aici.Pe langa ca am prevazut criza,o mai si sfidez.Ca asta e noul slogan al comerciantilor "Sfidam criza,...vindem oaia cu 10 lei dupa ora 20:00".Numai ca asa cum era de asteptat,afacerea merge mai greu.Dar eu sunt om,sunt in varful lantului trofic.Nici o vietate si nici un fenomen nu e mai presus de mine.Omul poate gasi solutii la orice.Omul creeaza problemele,tot el este capabil sa le rezolve.Asa ca am continuat strangerea in caz ca se prelungeste criza.Eu nu sunt crizat si nici labil psihic ca ceilalti care iau criza ca un semn al apocalipsei.Am luat o noua cutie si am inceput s-o umplu.Sunt in progrese acum,nu stiu inca cand o voi realiza.Momentan sunt in acest punct...












Acum nu ma judecati.Sunt abia la inceput.Voi progresa.Voi sfida.Criza e a mea.E de la sine inteles ca nu dau nici un ban.In momente de criza nu se dau bani.Nu mai dau bani nici bancile.Abia ce au mai dat si ele drumu la creditari.Daca bancile sunt crizate,sunt si eu.Urmati bancile ca-s tare destepte.Din criza se iese tinand banii numai pt tine,nu si imprumutand si pe ceilalti.Sa-i rulezi,sa castigi de pe urma lor.
Pa!

Niciun comentariu: