miercuri, 18 februarie 2009

Baiat de cartier

Ce nu-mi plac mie aia ce stau la colt de strada.Dimineata ii vezi acolo,dupa amiaza pe pozitii,seara in acelasi loc.De fiecare data insa cu altceva la picioare.Cand o punga de seminte,cand o bere.Rad,glumesc,se distreaza in felul lor.Daca asta aleg ei,nu ma intereseaza.Nu ma deranjeaza pe mine nici daca rad in fata blocului la mine,ca nu-s mos.Insa ma deranjeaza cand se iau aiurea pe strada de oameni.Nu conteaza ce fel de oameni.In cartier la mine,niste darmati,un chior si altii au batut un om in varsta,pe la 70 ani.Ii dadeau cu bata si mosu nu cadea,ba mai mult ii si pocnea.Atat de smecheri sunt retardatii ca vreo 5 insi au avut nevoie sa-i dea mosului cu spray-u cu piper in ochi ca sa-l dovedeasca.Tin sa specific ca nu eram de fata,doar mi s-a povestit.Ca daca eram de fata,mi-o luam si eu.Intelegi tu...
Cum ziceam,stau in acelasi loc si ataca in haita.Ca niste hiene.Cand sunt in grup au curaj,cand sunt putini sunt miei.Ca sa nu mai zic ca atunci cand ies din cartier umbla cu gluga pe cap pentru a nu fi vazuti.Si-au creat lumea lor,in cartieru lor.A nu se crede ca e vreo vorba din vreo melodie hip hop.Ca daca vreun "rapper" ar zice la microfon "lumea noastra in cartieru nostru" toti ar adopta vorba asta.Si-ar pune la statusuri,pe hi5,si-ar imprima pe tricouri.Ei iubesc viata asta banala.Nu am avut niciodata probleme cu dinastia si nu inteleg inca de ce.Ca multi au avut,fara sa aiba vreo vina.Insa unii au avut probleme cu mine si inca cativa prieteni de ai mei.Cand mergeam si noi la o bere si 3 insi s-au legat de unu ce era cu prietena.Ala bineinteles ca era depasit de situatie,iar cei din zona stateau si se uitau.Numai ca s-a inclinat balanta atunci cand noi 4 plus cel batut = 5 i-am capacit bine pe cei 3.Si nici nu-l cunosteam vreo unu pe acel baiat cu prietena lui.Dar prost sa fii sa stii ca poti interveni si sa te uiti.
Cum am ajuns la asta.Inca odata repet,chiar nu ma intereseaza viata lor atata timp cat nici ei nu ma deranjeaza.A dat la stiri de o razie a jandarmilor si politiei in orasul "golanilor" si anume,Braila.Automat au dat peste grupuletele mentionate,baietii de cartier.Si la o perchezitie au gasit cam 10 bate (parca.oricum nu astea sunt importante).Deci 10 bate si o ... sapa.Sa-mi mai zica mie cineva ca baietii de cartier pusi pe scandal nu sunt tarani.La propriu...

Un comentariu:

DeModaVeche spunea...

Eu recunosc ca m-am tampit... la varsta mea ma gandesc serios sa-mi iau o arma alba la mine seara cand ies, avand in vedere situatia din ultima vreme. Mai ales ca se vor intoarece si panaramele din Italia si Spania.
Nu mi-ar fi frica, dar astai umbla numai de la 3 insi in sus in gasca si cum zicea un coleg de al nostru... s-a demonstrat: nimeni nu poate bate mai mult de 3 insi odata, nici macar Steven Segal.