miercuri, 4 februarie 2009

Fast food rullz

E a naibii de corecta ideea ca inveti numai prin experienta.Numai cand ti se intampla tie.Degeaba auzi explicatii,degeaba te chinui sa gasesti explicatii.De inteles vei intelege cand ti se va intampla.
Iar eu am inteles in final de ce sunt americanii obezi.De ce mananca asa de mult de la fast food.Pentru ca e cea mai buna varianta lume buna.Cand stai ca un boschetar ca mine si n-are cine sa-ti faca de mancare,mananci de la fast food.Sau mananci cand te duci la cumparaturi in Real,acolo unde au si bucatarie.Si e mancare buna.ti se pare ca dai o multime de bani pe mancare.Asa mi s-a parut si mie.Eu mai aveam ceva experiente cu mancarea gatita acasa.Nu ma ajungea mult pentru ca-mi mai lasase ai mei zestre niste ceapa,morcovi etc.Dar m-am lasat si de meseria asta,ca-mi lua 3 ore sa fac o mancare pe care o aruncam apoi.Asa ca inevitabil am ajuns la fast food-uri sau tot felul de uscaciuni.M-am inteles bine cu ele,ca prietenii.Si ma inteleg bine cu ele.O shaorma buna o prefer in locu unei ciorbe buna.Eu sunt unul din fanii shaorma.Zilnic trebuie sa mananc macar una,astfel nu ma simt bine.Imi doresc un fast food bun langa blocu meu.Sa cobor,sa-mi iau ceva de mancare si punct incheiat.Sa faca shaorma buna.De ce vreau asta?
Azi m-am decis sa-mi fac de mancare.Mazare.Si am plecat la piata cu 66 lei in portofel.Am zis ca mai mult de 15 lei n-am pe ce naiba sa cheltui.10 lei carnea,5 lei mazarea plus inca 5 lei alte chestii.Ma gandeam la maxim 20 lei.Asa m-am gandit.M-am intors cu 20 lei inapoi.Deci pentru o panarama de mazare am cheltuit cam 44 lei.De banii astia imi luam 4 shaorma sau mancam de 4-5 ori intr-o bucatarie de genu Real,Carrefour.Deci,am inteles de ce sunt americanii obezi.Ca-s destepti.Si lenesi.Ca mine.Acu stau ca un caine infometat sa fiarba mazarea.Cand puteam sa fiu satul si cu bani in buzunar acum.Ca mazarea o voi manca doar azi.Ca nu am facut in cantitati industriale si nu-mi place mancarea incalzita.Aia nu mai e mancare.
Acestea fiind zise,donez urmatoarele(voi pune si pretul lor ca sa vedeti de ce m-a ajuns atata).Deci repet,le donez.Ca nu le voi mai folosi in veci
1 borcan bulion (5 lei)
1 kg ceapa (1,5 lei)
1 kg morcovi (2 lei)
1 legatura patrunjel (1 leu).
Am mai folosit
Carne de porc (15lei)
Mazarea inghetata la punga (10lei).Da stiu.E si mazare la 5 lei.Dar am luat dinasta ca sa compenseze,sper eu,"cunostintele" mele in ale bucatariei
Plus niste paine.Si cu ce mi-am luat pt mine,un bic si inca o prostie m-au facut sa vin acasa cu 20 lei din 66.Ca sa fiu realist,la un calcul,numai pt 2 mese am cheltuit 35 lei.Acum bag de seama ca totusi nu e asa mult.Dar tot mult e.Mancam 3 shaorma bune :)

Un comentariu:

Cindyutza spunea...

:))Bai,ce tare esti!Ai sintetizat aici foarte,foarte bine si gandirea mea.Stiu ca-s fata si nu ar trebui totusi sa coincida cu a ta dar..asta este.
Eu ce sa mai zic..am la doi pasi de mine McDonald's unde cu 10 lei mananc,ba chiar imi si ramane:))
Apoi,dupa o luna ajung acasa si ai mei care nu m-au mai vazut afirma zambitori-Alina,te-ai ingrasat!Moment in care regret lenea si comoditatea..dar imi trece repede!
Concluzia..traiasca shaorma!:)