duminică, 15 februarie 2009

Pariuri

Vreau sa ma "laud" cu cel mai prost bilet din viata mea.Norocu meu ca joc doar de amuzament,drept dovada si miza.Ca daca eram un fanatic al jocului,nu mai apucam sa scriu aici.Eram constient de cand am bagat biletu ca nu va iesi,erau cam ciudate meciurile.Mie mai degraba imi ies alea cu cote de 2 decat porcariile de 1,20.
Am bagat 8 meciuri ,unele cu sansa dubla (adica X2,1X.Parca asa se zice,sansa dubla) si nu mi-a iesit decat unul :) .X2,1X insemnand ca echipa pe care am pariat trebuie numai sa nu piarda ca sa nu ma arda.1- inseamna victorie gazde,X2-victorie oaspeti sau egal,1X-victorie gazde sau egal
Biletul e urmatoru.Daca nu se vede,da-i click pe poza
Meciurile s-au terminat asa
Koln-Karlsruher 0-0 . Eu am pariat 1,victorie
Werder - Monchengladbach (cat m-am mai chinuit sa-l scriu) 1-1 . Eu am pariat 1,desi eram un pic sigur ca nu iese,ca-s cam aiuriti werder
Lazio-Torino 1-1 . Am pus 1
Napoli-Bologna 1-1 . Am pus 1.Era poate singuru meci la care nu-mi faceam probleme
Boca Jr . Newell`s old boys 0-2 . Am pus 1
Bochum-Schalke 04 2-1.Am pus X2
Bordeux-Grenoble 1-1. Am pus 1
Deportivo - Osasuna 0-0 . am pus 1X . Deci mi-a iesit si mie un meci.Oare la retarzi nu dau premii?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Haha :)) Daca jucam aceleasi meciuri, in proportie de 90% puneam aceleasi pronosticuri ca si tine